toptan sipariş hakkında
sıkça sorulan sorular
kimler toptan sipariş verebilir?
market, büfe, bakkal, süpermarket, gross market, tekel bayii, kuruyemişçi, benzin istasyonu, gurme şarküteri, manav, pastane, okul kantini, kafeterya, otel, spor salonu, güzellik salonu gibi işletmeler dokuru ürünlerini toptan sipariş verebilir.
toptan sipariş talebinde bulunan işletmelere ürün teslimatı gerekli görüldüğü takdirde bayilerimiz tarafından yapılmaktadır. dağıtım ağının dışında kalan işletmelere kargo aracılığıyla teslimat gerçekleştirilmektedir. dağıtım ağının dışında olan işletmelerin kargodan kaynaklı yaşanması muhtemel gecikmelerden dolayı siparişlerini daha erken vermelerini tavsiye ediyoruz. ürünlerimizin raflarınızda ve deponuzda azalma ihtimaline karşılık müşteri temsilcilerimiz ile düzenli olarak sizleri arayarak ürünlerin stok takibini gerçekleştirmekteyiz.
farklı amaçlarla perakende satışın dışında bir talebiniz varsa lütfen müşteri temsilcilerimiz ile görüşme sağlayınız.
otomat sistemli işletmeler sipariş verebilir mi?
toptan talep nasıl oluşturulur?
toptan taleplerinizi online ortam form doldurulması suretiyle kabul ediyoruz. toptan talep oluşturmak için aşağıdaki “talep formu” butonunu tıklayınız. Formu doldurduktan sonraki 2 iş günü içinde verdiğiniz bilgilere istinaden müşteri temsilcilerimiz sizinle ileteşime geçecektir.
toptan sipariş talep formunda sizden adınız, soyadınız, telefon numaranız, email adresiniz, mağazanın adı, mağazadaki göreviniz, mağazanızın adresi gibi bilgiler sizden belirtmenizi rica ediyoruz. olası olumsuzlukları önlemek adına formunuzu eksiksiz doldurmanızı rica ederiz.
toptan siparişte ödeme koşulları nelerdir?
teslimat ve iade koşulları nelerdir?
toptan siparişiniz 5 ile 10 iş günü içerisinde belirttiğiniz adrese veya depoya teslim edilmektedir. ayrıca sipariş sonrası tüm teslimat sürecine dair ekibimiz tarafından düzenli olarak bilgilendirilirsiniz.
teslimat esnasında sevkiyattan kaynaklı ezilme, dağılma, deforme olma gibi istenmeyen bir durum görüldüğü taktirde; ürünlerin fotoğrafını çekerek delillendiriniz. ardından teslimat görevlisi ile birlikte kusurlu ürünlerin adını, barkodunu ve adedini belirterek tutanak tutunuz. çektiğiniz fotoğraflar ile birlikte tutanağı [email protected] e-posta adresimize ileterek geri bildirim sağlayınız. tutanak tutulmamış ve fotoğraflanmamış iade talepleri kabul edilmeyecektir. bu sebeple lütfen teslimat anında ürünleri dikkatlice kontrol ediniz.
tutanağı tutulmuş kusurlu ürünleri “Kayabaşı Mahallesi Ulubatlı Hasan Caddesi Giriş Kayaşehir Sitesi D Blok No:2H İç Kapı No: 10 PK34494, Başakşehir – İstanbul” adresimize gönderebilirsiniz. iade işleminden kaynaklı oluşacak masraflar firmamız tarafından karşılanacaktır. diğer durumlarda kargo / nakliye ücreti alıcıya aittir.
iadesi yapılan ürünler iade şartlarına uyduğu takdirde, iade ödemeleri ürünler tarafımıza ulaştıktan sonraki 10 iş günü içerisinde iletilmektedir.